Fre 19/3: Garasjetrening og herlig vårregn!

Garasjetrening:

Igår følte jeg meg faretruende nær bristepunktet for hva jeg kan takle når det gjelder overtid og ekstraarbeid, men dermed var det utrolig deilig å komme på trening og merke at alle bekymringer forsvant!!! Tilbake var bare leende mennesker og glade hunder😀  Dette var akkurat det jeg trengte  –  en skikkelig vitamininnsprøytning!!!

Tilstede på torsdagens trening:
Monica med Tyra, Ylva med Bruno, Aina med Jippi og Monica J med kooikeren Roxy
.

Inspirert av forrige trening hvor jeg  jobbet med Winnies passering av andre hunder, fikk vi nå to ukjente hunder (Jippi og Roxy) til å være ute og trene samtidig med Winnie. Nyttig og fullstendig uten komplikasjoner!

Aina holdt trimkurs for oss – eller kanskje var det gåkurs? Moro hadde vi det, men enkelte ting er like umulig å huske som det alltid har vært 😉

Jeg hadde med mange rekvisitter og trente vel Winnie på det meste:  Eske, fluesmekker, kloss, blink, scateboard + endel tricks og lineføring –  det viktigste var uansett  nye mennesker og hunder!

Monica J og jeg har skrevet mailer i et par års tid om utfordringene ved å ha kooiker, hyggelig å endelig møtes! Vi ble stående og prate om kooikere lenge etter at de andre var dratt, men tilslutt dro også to gale kooikereiere hjem🙂

Fredagsfri?

Fredag skulle jeg egentlig hatt fri, men det gikk ikke, så jeg var på jobb i 6 timer, og dro hjemover litt før kl 12.  Uansett var det ikke helt den rette dagen å ha fri siden det både var regn og tåke, men deilig likevel!!!

Jeg trodde vi skulle ut på tur, men Vidar og hundene var allerede ferdig med turen og klare for skiflyvning og langrenn  – på TV’n vel å merke…. Dessuten er ikke Candy helt bra – hun hadde visstnok spist kattemøkk igår – og magen hennes tåler nok ikke slike delikatesser😉

Før også jeg krøp opp i sofaen, fikk jeg med meg at regnvær og varmegrader er en fin kombinasjon, dvs. suveren snøsmelting!

4 tanker på “Fre 19/3: Garasjetrening og herlig vårregn!

  1. Tack för god träning! Gott att det gjorde dig på bra humör. Gillar dina foton där man ser att snön är på väg bort!!!!🙂

    Lik

  2. Blink?…nå ble jeg litt nysgjerrig…hva brukes den til? Nå har jeg gått glipp av 2 tricksetreninger på rad og får helt abstinenser!!🙂

    Lik

  3. Der fant jeg bloggen din, Solveig!
    Morsomt å se alt på nettsiden din! Spesielt alle bildene av Candy fra nuflete valp til en fantastisk god og gammel sjarmtroll. Vi sees senere ikveld!
    : )

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

