Fre 12/3: Mer vår og mer garasjetrening

Mandag til onsdag: Vår, vår vår 🙂
Nok en uke med skikkelig vårfølelse, hvor jeg riktignok hadde planlagt en fridag, men pga fravær av andre, ble fridagen utsatt og utsatt, og  til slutt var uka  over.  Men – jeg har jo lært at drar jeg tidlig nok på jobb, blir jeg ferdig tidsnok til å nyte sola en times tid på verandaen på ettermiddagen.

Garasjetrening
Garasjetrening på torsdag,  men  jeg hadde vært på jobb i vel 11 timer, var ganske sliten og  ikke særlig motivert for mer aktivitet denne dagen. Jeg sank ned i sofaen, men ”heldigvis” var det bare langrenn etterfulgt av fotball på TV’n, så da klokka hadde passert halv seks, spratt jeg opp fra sofaen og fant fram godbiter. Turen til Asker gikk via Smart Club, og aldri har jeg vel handlet raskere der – men jeg kom fornøyd ut med alt jeg hadde planlagt å kjøpe 🙂

Tilstede på trening:
Marianne med Chica, Elin med Thera og Trixie, Aina med Jippi, Catrine med Litchi, Monica med Tyra, Karoline med Bliss, Gro med Fenja, Martine med Nala og Ylva med Bruno.

Winnie har de siste månedene blitt utsatt for flere angrep fra andre hunder, og har nå problemer med å passere andre hunder vi møter på tur.

Jeg hadde derfor en plan om å begynne helt forfra igjen med å lære henne hvordan passere andre hunder. Vi begynte med hunder hun kjenner fra før: Tyra, Thera og Bruno. Winnie enset ikke verken Tyra og Thera, men Bruno var hun positivt interessert i. På neste økt var Litchi og Chica ute, og Chica har ikke Winnie sett før, men det gikk like greit å både passere og trene samtidig med begge to 😀 Veldig nyttig trening!!!

Fredag:
Var på jobb litt over 5, men da ble jeg noenlunde ferdig så jeg kunne jeg dra hjem rett etter et møte som varte til kl 12 🙂 Da jeg kom hjem, kom sola, og det var bare å ta med mat, drikke og de firbente ut på verandaen og nyte livet.

XX120310-4673-candy-winnie-smal2

Deretter tok vi med Candy og Winnie på 1,5 times tur via Sauejordet, og vi møtte omtrent ingen, ihvertfall ingen som måtte bjeffes på  🙂

 

Snøsmelting på gang:

2. mars:

XX020310-4594-snoesmelting

12. mars:

XX120310-4678S-snosmelting

3. mars:

XX030310-4595-veien

12. mars:

XX120310-4675-veien

Og det er FREDAG – kan det bli bedre????

4 tanker på “Fre 12/3: Mer vår og mer garasjetrening

  1. Så bra att det var fotboll på tv så att du kom igår! Ja det var väl att passera andra hundar du syftade på när du skrev att » jeg fant nemlig en annen utfordring». God helg Solveig. Njuuut av ledighet och sol! 🙂

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

