Søn 14/2: Plussgrader :-))))))))

Overskyet og 4 kuldegrader da vi startet på tur, men jeg gikk nok for langt igår, så turen ble kort idag.

Like etter at vi hadde kommet hjem, tittet sola fram, så vi kunne sitte ute på verandaen, spise fastelavnsboller og se på at snøen på verandaen smelter.

Naturligvis var det to som absolutt ville være ute også etter at sofa-sittingen på verandaen var over. Det beste med nedenstående bilder er at de er tatt mellom 16:30 og 17:00 uten blitz  – for det blir nemlig LYSERE OG LYSERE!!!

SÅ glad og ivrig blir Candy når hun får søke etter fastelavnsboller i snøen:

candy-140210-2.jpg picture by solvt

SÅ vill og gal blir Winnie når hun skal finne igjen en ny og veldig populær leke:

winnie-140210.jpg picture by solvt

2 tanker på “Søn 14/2: Plussgrader :-))))))))

  1. Hei, takk for mange tips! Har lagret siden du gav meg som favoritter, så jeg har masse tips til senere også! En ting jeg oppdaget av å lese på listen din, er hvor mye Chanel faktisk kan som jeg ikke tenker over.. Hun er så lettlært og ivrig og virkelig artig å jobbe med!

    Jeg håper på å få være med på litt flere garasjetreninger, men de siste gangene har det kræsjet med jobbing….:( Så da har vi trent ekstra mye hjemme:)

    Ha en fin vinterferie (hvis du er så heldig å ha det…)

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

