Lør 16/1: For lokal oppvarming!

Jeg er kanskje mot global oppvarming (men er ikke sikker på at den finnes),  men er definitivt for lokal oppvarming!

Forrige søndag gikk jeg to turer etter hverandre i strålende vintervær – en med Candy og en med Winnie –  for i sol og bare 8 kuldegrader greide endelig  Winnie å gå mesteparten av turen på 4 bein😛

Deretter har det vært nok en intens og tøff  jobbe-uke  uten overskudd til noe annet, men så kom helgen😀

Klimaet endrer seg, og vi endrer oss.  Jeg hadde aldri trodd jeg skulle kalle det for mildt ute når det er -12 til -5 kuldegrader, men dette har altså vært en «mild» uke🙂  Da vi gikk ut på tur på formiddagen, var det bare -5, og med et lett sukkerdryss av snø dalende ned var det supert å gå tur i skogen:

XX160110-6029-tur

Candy prøvde dra Vidar opp bakken, for fotografen hadde nemlig vafler til godbiter:

XX160110-6035sk-candy-tur

Kompaktkameraet var som alltid med, men batteriet ladet ut, og det ble ingen flere bilder.

Jeg skal skynde meg å nyte resten av helgen! 

 

3 tanker på “Lør 16/1: For lokal oppvarming!

  1. Igjen et likhetstrekk ved søstrene – Xena har stort sett gått tur på tre bein i den kuldeperioden vi har hatt (hender hun glemmer seg når det er interessante lukter eller det skjer noe annet morsomt). På hytta har hun ligget på gulvet mellom vedovnen og parafinovnen = steike varmt.
    Men nå er også hun tilbake på 4 bein.

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

