Fredag 13. november

Fredag –  den beste kvelden i uka

Hmmmm- noe har endret seg på Eurofoto…
Håper inderlig det skal kunne gå an å fortsette å bruke Eurofoto til bloggen…..
Jeg har allerede svar fra dem og lever i håpet!
Etter Ninas kommentar skjønte jeg at det var bare meg som så bildene,
så nå har jeg gått tilbake til den gamle Eurofotosiden,
og så er det bare å krysse fingre for at Eurofoto også senere kan brukes.

En slitsom jobbeuke med ryggproblemer er over!
Jeg var lur nok til å ta en kortere dag på torsdag etterfulgt av en skogstur.
Den gjorde underverker på ryggen!

Fredag 13. og snøvær på ettermiddagen, og snø er ikke det jeg setter mest pris på,
men likevel – det er FREDAG😛

Så hva kan man gjøre en slik fredag?

Cory:
Klar for å hvile ut etter 3 timers tur hjemmefra til Kolsåstoppen

w-131109-2957-winnie

Winnie:
Klar for å bli kost med:

w-131109-2963-winnie

Candy:
Klar for å bli lekt med:

w-131109-2942-candy

Solveig:

Klar for peiskos, biff, vin og avslapning:

 

 

 

 

God helg!!!

4 tanker på “Fredag 13. november

  1. Snø?? Her har vi 8 varmegrader og oppholdsvær. Det fortjener vi også etter en hel høst med regn🙂
    -og vips, så er det straks mandag. Det er ikke akkurat favvo-dagen…

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

