Søn 18/10: Solfylt høst

En herlig helg med mye sol, og på fredag og lørdag også mye vind, så det meste av løvet dalte ned.

Lørdag:  «Made to shop, not to mop» ….
Fysioterapeuten har sagt at bruk av støvsuger og langkost ikke er særlig lurt for meg,  så jeg dro til Sandvika storsenter på shopping. Det var lurt –  jeg liker denne moten som er nå!!!

Søndag: Hagetrening
Gro kom innom for litt hagetrening, og denne kombinasjonen ble satt opp.

Hadde brukt morgenen til å lage noen nye leker til Winnie, og tok i bruk den ene – den funket bra!!!

Hælen slo seg vrang ved første forsøk på bevegelse, så jeg fikk ikke til så mye på kombinasjonen mens Gro var her – bortsett fra å sende Winnie rett fram. Hyggelig var det uansett å få besøk🙂

Vidar og jeg gikk en halvtimes kveldstur, og etter den gikk jeg rett tilbake til kombinasjonen – tenkte at kanskje det hjelper at både jeg og hundene er varmet opp🙂

Gikk veldig mye bedre nå – greide til og med å løpe litt!!! Det var riktignok et helt annet løpesett enn vanlig, men det holdt for Winnie😉

  • Varierte mellom rett fram (rød strek) og bakbytte (blå streker) – greide  huske både det jeg skulle si og gjøre!!!
  • «Fartsrunde» (grønn strek) tilslutt.
  • Fikk også «reparert» litt på Winnie’s bli, dvs. hun lærte forrige gang at hun kunne få starte på «klar» – nå ble det slutt på det igjen🙂

Ble ikke verre i hælen etter treningen – herlig😀

Candy:

w-091009-2729-candy

Candy var med på tur og ser ikke ut til å halte når hun går lenger, bare akkurat idet hun begynner å gå etter å ha ligget i ro.  Denne haltingen ser ut til å være smittsom…..

5 tanker på “Søn 18/10: Solfylt høst

Det er hyggelig med en kommentar:

