Helgen 12-13/9: Agilitykurs, tur og hagetrening

Agility-kurs på Skui

Thomas Thiesen skulle holde kurs på Skui denne helgen, og jeg dro en tur for å bli med på tur før kurset sammen med Mona og Ann-Cathrin.  De er gull verdt for Winnie disse turene🙂

Til tross for både nye mennesker og hunder på «Winnie’s» plass, var det ingen som helst problemer å ha Winnie sittende rolig ved siden av meg mens jeg flittig brukte videokameraet.  En ny youtube-side er opprettet for video jeg tar av andre:  http://www.youtube.com/user/skuiskui

Søndagstur:

Ut på nesten 2 timers tur fra tidlig på morgenen, hvor vi fant en ny sti inn mot området rundt Dælivannet. Begynnelsen var bratt, og fortsettelsen enda brattere –  bra trim! Ingen andre å se på hele turen!

Vi var ikke alltid så sikre på at det var en sti vi gikk på:

w-130909-2519-tur

 Candy:

w-130909-2517skL-candy

Dælivannet: 

w-130909-2505

w-130909-2509-tur

Agility i hagen:

Etter gårsdagens kurs ble jeg endelig inspirert til hagetrening, så på lørdagskvelden bygde jeg den ene banen fra kurset, men treningen ble utsatt og utsatt – jeg er ganske flink til det…. Vidar begynte å snakke om at han måtte slå gresset på mandag, og det å måtte rydde bort alt uten å ha trent, ble puffet som fikk meg i gang.  På søndagskvelden, da Morten og Vidar var dratt på fotballkamp, kom jeg endelig i gang med treningen, og vi hadde det veldig morsomt, så nå skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke har kommet i gang tidligere på sommeren :-)

Hmmm – fikk ikke lastet opp video på pc’n – harddisken var helt full….. Tror jeg har tatt opp endel video🙂 Etter en oppryddings- og sletteaksjon gikk det:

Winnie:
Jeg begynte med en draleke, men byttet ganske raskt til en ball – det er ingenting som er SÅ morsomt….

Candy:
13 år og 3 måneder idag – og så logrende og glad for å få trene! Jeg tror hun logret hele kvelden, og avslutte treningen skulle hun ihvertfall ikke! Vidar har satt veldig lave støtter på hoppene for Candys skyld, så hoppene er vel ikke mer enn 10 cm høye:

3 tanker på “Helgen 12-13/9: Agilitykurs, tur og hagetrening

Det er hyggelig med en kommentar:

