Søn 12/7: Etter sol kommer regn

Regnværet har fortsatt mer og mindre hele uka,  og det brunsvidde gresset begynner igjen å få grønnfarge. Noen få oppholdsperioder innimellom hvor vi kom oss ut på småturer med hundene, men de planlagte skogsturene kommer forhåpentlig neste uke.

Etter sol kommer regn, og etter regn kommer sol:

w-110709-1814L-ringblomst

Vidar har ikke vært særlig bra siste tiden, men på tirsdag kom han seg endelig til legen, og ble sendt videre til Bærum for røntgen. Så er det bare å vente og se om de finner ut mer.

Kanskje ikke det rette ferieværet, men det var perfekt for meg, for da kom jeg endelig i gang med å pusse opp kjøkkenet, så jeg har vasket, malt, og vasket enda mer.  Nå er det nesten bare gulv og tak som gjenstår, men det er ikke mitt bord🙂

Litt sol i helgen, og det ble tid for litt lek i hagen med to jublende, glade kooikere.

 Jeg hadde litt drakamp med både Winnie og Candy, og Winnie tok helt av,
og at Candy er over 13 år, ser man ihvertfall ikke når hun leker😀

w-110709-1772-candy-winnie-skw-110709-1773-candy-winnie-webw-110709-1794L-winniew-110709-1795-winnie

 Badebassenget har ikke vært i like flittig bruk denne uka,
og Winnie fikk endelig tak i de etterlengtede badelekene:

w-110709-1797-winnie

Mens Candy og Cory venter tålmodig på Vidar,
fant Winnie en ball å underholde seg med:

w-110709-1845-winnie-candy-cory

 Cory ser ganske uskyldig ut der hun går:

W-110709-1851-cory

og at hun her går målbevisst inn for å sjekke alle våre lommer, tenkte ikke jeg på ….
Det var ikke særlig ryddig da jeg endelig gikk inn.

Busker i blomst:

WW-080709-1768-BLOMST

Blåklokker:

WW-120709-1900-blaaklokker

Bærnett ble innkjøpt i tide, og morellene er nesten modne:

w-120709-1892-morelller

 

Én tanke på “Søn 12/7: Etter sol kommer regn

Det er hyggelig med en kommentar:

