30/6: Ferie – igjen…..

Winnie hadde et av sine merkelige «ikke gå opp trapper/hoppe opp»-tilfeller på lørdag, men allerede søndag virket hun bra igjen, uten at vi denne gangen hadde prøvd å holde henne i ro.  I denne varmen er hun ikke så aktiv uansett.

Idag var jeg ekstra tidlig ute på vei til jobb for å bli ferdig til å kunne starte ferien fra i ettermiddag. Det er idyllisk på Oksenøya, og jeg har de siste dagene hatt en plan om å gå en tur langs sjøen i lunsjen, men det ble aldri tid. På morgenen er det ofte både rådyr, rev og fasaner å se. Kompaktkameraet lå i veska, så jeg stoppet og tok et bilde:

w-300609-5662-raadyr-sk

Jeg ble ferdig på jobb idag, så idag starter jeg 2,5 ukes FERIE,
og de over 30 gradene fortsetter fremdeles – JIPPIIIIII !!!!!

 Da venter verandaen, biffen, vinglasset og den lyse, varme sommerkvelden på meg…..

3 tanker på “30/6: Ferie – igjen…..

Det er hyggelig med en kommentar:

