Tor 18/6 + fre 19/6: Regn, sol og tur

Torsdag var det regnvær,  og jeg slapp å fortsette malingen av utestolene som jeg påbegynte dagen før. Istedet bakte jeg gulrotkake for virkelig å sikre meg at slankekuren får en pause, og jeg dro og handlet – måtte faktisk innom bloggen for å huske hva jeg skulle kjøpe på polet😉

Fredag skinte sola på morgenen, og etter frokost på verandaen, ble Winnie og jeg med Gro, Lotte, Tilly og Izzy på tur fra parkeringsplassen ved Steinskogen Gravlund – den runden vi pleide gå ukentlig for noen år siden, men ikke har gått på evigheter. Takk for hyggelig tur, Gro!  Nå håper jeg det ikke blir lenge til neste gang, for denne gangen hadde jeg ingen som helst problemer med å gå etterpå😛

Vi hadde en lang pause ved Fiskelaus, hvor Izzy prøvde lære  Winnie gleden ved vannlilje-plukking, og de fikk begge et ufrivillig bad.  De fant en måte å få igjen varmen på🙂

 

 Izzy’s iherdige forsøk på vannlilje-plukking:

w-190609-5630-tur-izzy-tilly wL-190609-5644-tur

Video av idyll, vannlilje-plukking, bading og lek ved Fiskelaus:

Plukket inn litt av hagens blomster på kvelden for å kunne ha sjanse til å nyte dem hvis det meldte regnværet slår til, men foreløpig regner det visst alle andre steder enn her🙂

4 tanker på “Tor 18/6 + fre 19/6: Regn, sol og tur

Det er hyggelig med en kommentar:

