Tirs 16/6: Du må gå før du kan løpe

Vi parkerte på Steinskogen Gravlund og gikk den midtre, bratte skogsstien, som vi gikk flere ganger i uka før Winnie ble født – det må m.a.o. være år og dag siden vi har gått der.  Da vi nærmet oss Murenveien, trodde jeg at jeg skulle greie  runden via  Fiskelaus, og sånn ble det.

På hjemveien skrek Vidar «pass opp»,  og plutselig hang Candy i lufta i selen – huggorm nesten mellom beina hennes – i gresset midt i skogsveien …..   Med  unntak av møtet med huggormen var det en kjempefin tur!

w-160609-5618-turX w-160609-5623-candy-winnieX w-160609-5626-tur

 

Jeg har lest og trodd på mye av det jeg har lest av Carol Mount opp gjennom årene. Igår skrev hun i sin agility-blogg noe jeg igjen tror på:

Du må gå før du kan løpe

Etter denne 2 timers turen idag fikk jeg  tilbake håpet om at jeg skal greie å gå turer i fjellet i løpet av sommeren OG løpe på agilitybanen igjen😛

 

 

 

Én tanke på “Tirs 16/6: Du må gå før du kan løpe

Det er hyggelig med en kommentar:

