17/5: Hurra!!!!

16. mai:
Candy og Winnie er spreke igjen🙂 Jeg derimot har hatt problemer etter siste agility-trening.  Har ikke kunnet tenke tanken på tur de siste dagene, men 16. mai ville jeg prøve, men etter kun 5 minutters tur, lurte jeg bare på hvordan jeg skulle greie å komme meg hjem igjen :-( Vi kom oss hjem – med maaange pauser underveis.

Hanne kom på besøk, og Morten utmerket seg som en utrolig grillkokk. Hanne ble omgående Winnies favorittperson – Winnie som egentlig er livredd fremmede!  Jeg sier det igjen: Jeg skjønner meg ikke på den hunden! Men – hyggelig var det😛

 17. mai
Nasjonaldagen opprant med strålende vær som varte fra morgen til kveld, og vi tilbragte mye av dagen i sola på verandaen:


ww-170509-0803-veranda ww-170509-0814-stemor ww-170509-0830-veranda

Vi hadde lenge planlagt at 17. mai skulle vi ut på skogstur – jeg hadde jo ikke tenkt tanken at mine hofteproblemer skulle slå til for fullt igjen….  Jeg utsatte turen i det lengste – hadde ingen lyst til å finne ut at jeg ikke greide gå tur –  men på ettermiddagen måtte jeg tilslutt prøve.

HURRA!!!!

Jeg greide gå 1,5 times tur til/i skogen!!!!
Det var bare SÅ deilig – for en lettelse!!!

Heggen blomstret og det luktet herlig når vi passerte:

ww-17050-hegg-IMG5554-

Vel hjemme igjen var Winnie veldig trøtt
(Cory også – selv om hun ikke hadde vært med oss på tur)
Candy derimot ….🙂
Hun  kunne som vanlig ikke skjønne hensikten med å legge seg til å hvile:

ww-170509-0841-coryww-170509-0843-winnie-coryww-170509-0847-candy-winnie

 

2 tanker på “17/5: Hurra!!!!

  1. Har vært en utrolig flott dag i Åmot/hokksund også idag -og hva er vel deiligere og mer moro for «barnet» enn litt agilitytrening, flørt og lek..?! Jada, vi gale har det godt!!!😉

    Lik

  2. Synes mannen din ser litt sliten ut, også, jeg!!!! Hils han masse!!
    Takk for kjempefin trening i går – så flott å ha deg helt for meg selv, med alle dine gode råd!!!! Gir masse inspirasjon til videre trening.

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

