Fre 17/4: Helg og vår :-))))))

Overtidsjobbingen ser ikke ut til å skulle gå over med det første, men hva er da bedre enn å komme hjem til tre glade hunder🙂

Vidar har gått en lite hyggelig tur med Candy og Winnie tidligere på dagen, hvor to løse, store hunder kom stormende, en kastet  seg over Candy og en over Winnie :-(  Vidar hadde greid å sparke dem unna – vet ikke hvordan jeg ville greid det ….. Eieren kom også etterhvert og beklaget så meget – skulle bare ut etter avisen – og så stakk de….. Ingen skade skjedd, heldigvis, og våre to kooikere hadde igjen avreagert utrolig raskt🙂

Sol, 15 grader i skyggen, hestehov, blåveis, spirende løkplanter – alt på en gang🙂
Snøen er omtrent borte!!! Herlig med helg!

Det er kun to agility-hindre hvor det ikke har blitt tatt bilde av hundene mine.
I ettermiddag tok jeg med kamera ut i hagen, så nå har jeg bilde av noe jeg hittil ikke har hatt:
Candy og Winnie i hjulet🙂

En glad kooiker som om knapt to måneder fyller 13 år

 

ww-170409-candy-0352-auto

 

ww-170409-Lhjulet-winnie-0354

 

ww-170409-Lhjulet-candy0356ww-170409-web-sk-Lhjulet-winnie-0365Som det fremgår over, var den yngste hunden  ikke rask nok, men hun kom med på neste bilde:

ww-web-170409-Lsk-hjulet-candy-0362

Nesten all snøen i hagen er nå borte – utrolig hvor raskt det smelter når det først begynner! Jeg blir alltid like forbauset over hvor fort det går, så jeg må ha bildebevis så jeg husker det også neste år.

Slik ser det ut idag 17. april:

ww-170409-hagen-0350

Slik så det ut 5. april, og det er jo faktisk ikke 2 uker siden engang:

w-050409-bordet-candy-5525

 Om jeg slapp rakingen i påsken, har jeg nok ingen snø å skylde på denne helgen🙂

2 tanker på “Fre 17/4: Helg og vår :-))))))

Det er hyggelig med en kommentar:

