Min «DVD» fra VM i agility 2008 + snøkaos

Snøen som begynte å lave ned for fullt på søndag 18. januar, har gjort at jeg trives bedre innendørs ved PC’n, og da kunne jeg like godt jobbe litt videre med det jeg har samlet fra VM.

I alle år siden 1999 har jeg kjøpt en eller flere video/DVD fra VM, og har lært mye av å studere disse, banetegninger og resultater. Ikke minst er det moro å studere først og trene på dette etterpå.  De som kjøpte rettighetene til å utgi DVD etter fjorårets VM hadde tatt så dårlige opptak at ingen ville utgi det, dvs. sikkert fine hundebilder, men førere og banen var visst minimalt med på opptakene.

Den finske kennelklubben har allerede fjernet det meste om agility-VM fra sine sider, så her var det bare å starte surfing etter baner, resultater og video:

«Min DVD» fra agility-VM, inkl banetegninger + resultater:  http://solveigtr.com/AGILITY-VM08.htm
(det tar litt tid å laste opp alle videoklippene første gang)

Det er kun de individuelle løpene jeg er noenlunde ferdig med, pluss ett av lagløpene, fordi Erik Eriksen på agilityforum (http://uk.groups.yahoo.com/group/agility-forum/) gjorde meg nysgjerrig på hva slags baner og vanskeligheter Anne Savioja hadde laget (link til meldingen hans: http://uk.groups.yahoo.com/group/agility-forum/message/7343 ) . Noen videoklipp er passordbeskyttet og ikke til glede for andre enn meg, men litt av interesse for andre er det kanskje likevel?

Snøværet bare fortsetter – bilen står i garasjen, og jeg tar buss til jobb. Foreløpig er det over 40 cm hjemme – noe som blir MYE å skuffe bort:

w-190109-snoe-5205

2 tanker på “Min «DVD» fra VM i agility 2008 + snøkaos

Det er hyggelig med en kommentar:

