Søn 28/12: Julen er (nesten) over

Tilbakeblikk på julen:  
God mat (for første gang var jeg lur nok til å holde meg unna ribbe),  godt drikke og mange pakker. Det har blitt mange avslappende dager med fine turer i nydelig «vintervær», dvs. strålende sol, 3-6 kuldegrader, men verken snø eller glatte veier – akkurat slik jeg liker vinteren.  Nydelige solnedganger og soloppganger – som her hvor tåka letter og sola lyser opp Stein gård:

w-261208-stein-gaard-5170

Jeg fikk se en STOR forbedring på Winnies møte med julegjestene – jeg tror jeg fortsetter med samme «oppskrift». Det var utrolig å se Winnie legge hodet i fanget på ukjente, leke med dem og kose seg med dem.  Annen og mer uønsket atferd var nå både sjelden og svært kortvarig  🙂

Hundetrening:
Ingen hundetrening på oss foreløpig, men jeg har ihvertfall både lest om og tittet på andre som trener hund 😉

Tracy Sklenar har fått seg ny valp, og  jeg har begynt å følge med på hennes youtube-side for å se hva hun trener med valpen: http://www.youtube.com/user/Tracysklenar

5 tanker på “Søn 28/12: Julen er (nesten) over

  1. Kjempebra forbedring med Winnie da! 😉 Vi har fått trent litt agility igjen idag vi -selv om det var KALDT..10 grader utenfor drivhuset, og sikkert ikke mindre inne.. Men, artig og bra trening likevel! 😉

    Lik

  2. Nydelig vinterbilde. Her i Asker er det ihvertfall glatt – jeg har snart slitt ut et par brodder!! Det har ikke blitt mye trening på oss, heller – jeg har satt opp slalåmen i hagen, så vi får trent litt på den av og til. Nå reiser vi til fjells og håper på mye snø og fine skiturer (noen av oss liker snø!!).
    Riktig godt nytt år, Solveig!!

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

