Lør 11/10-søn 12/10: Handling, tur og super trening

LØRDAG:
Jeg stilte opp på Liertoppen kl 10, og var ikke hjemme igjen før kl 17, også DET nydelige høstværet som det hadde vært utendørs….

SØNDAG:

Skogstur:
Ut på tur søndag formiddag i nydelig høstvær, og denne gangen var også Cory med:

w-121008-tur-cory4921

Winnie’s hoppeteknikk-trening i skogen:

w-121008-tur-4923

Vi fant en ny og kjempebratt sti og klatret oppover, men det viste seg å være en hoppbakke, så enda brattere ble det – sikkert fin trening! Da vi kom på toppen, begynte vi å følge en sti, men det er ganske vanskelig å følge nye stier når løvet dekker bakken.



Trening på Skui:

Marianne og jeg gikk en tur oppover den bratte bakken langs jordet, og etterpå kunne vi slippe Rossi og Winnie sammen med Gros tre – deilig 🙂

Så deilig å trene igjen når det er lyst, til og med oppholdvær, og siden vi skulle starte kl 16, ville vi ihvertfall være ferdig til kl 18, sa jeg på forhånd – åh nei da…..

Tilstede: Elin, Gro, Marianne, Solveig

Gro ville trene vippe og pølse, så da ble det en bane med hopp før og etter begge disse hindrene,  Elin ville gjerne ha mønet, og så sterke som vi er, var ikke det noe problem, og i tillegg måtte vi jo ha endel muligheter for fartstrening:

  • Begynte med å ha drakamp på banen – jippi!!! Det gikk på første forsøk å få Winnie ganske bra med 🙂
  • Ikke noe problem å bytte med gode godbiter, hun ble bare mer og mer ivrig på leken 🙂
  • Tok deler av den nummererte banen, og husket å følge det jeg skrev fra treningen 26/9, dvs ikke være lat, men aktiv, og SOM det funket 🙂
  • Varierte så mellom å ta hopp 5 eller det gule røret etter hopp 4.
  • Så fulgte jeg den grønne streken – ble skikkelig fartstrening med avstandshandling, for jeg måtte løpe på nedsiden av alle hoppene men likevel fikk jeg Winnie over 16x 🙂
  • Så fikk jeg Gro til å stå før hjulet med draleken, startet med slalåmen, og det ble samme avstandsføring igjen og utrolig bra fart 🙂

Naturligvis måtte vi avslutte en så fartsfylt trening med en fartsbue, og da brukte jeg den grønne ballen som belønning – det gikk fort!

WOW – for en trening!!!!

2 tanker på “Lør 11/10-søn 12/10: Handling, tur og super trening

Det er hyggelig med en kommentar:

