Ons 6/8: Ny PC og sommerminner

Jeg hentet den nye pc’n hos PC-gutta i lunsjen idag. Har ikke lastet ned alle programmer ennå, men jeg måtte jo teste om jeg fikk inn bildene jeg tok i den varme tiden i forrige ukes ferie, og det fikk jeg 🙂

SOMMERMINNER:

Selv i 30 varmegrader lå Winnie ofte i sola, men her hviler hun i skyggen:

w-060808-winnie-4602

Cory derimot fant seg de mest luftige plassene å hvile på:

w-060808-cory-4608 w-060808-loevemunn-4610 w-060808-moreller-4607

Snart ferie igjen, så jeg har ikke tid til å sitte her……..

 

2 tanker på “Ons 6/8: Ny PC og sommerminner

Det er hyggelig med en kommentar:

