Lør 3/5-søn 4/5: Strålende helg

Sol fra morgen til kveld både lørdag og søndag.  Vi har vært utendørs i bortimot 12 timer begge dagene.

Morgenkaffen inntas ute:
(En plutselig lyst til å prøve nye oppskrifter, gjorde at jeg bakte muffins både lørdag og søndag morgen!)

w-030508-frokost-4167

SÅ mye har skjedd i hagen på en ukes tid! Forglemmegei i blomst:

w-030508-forglemmegei2-4153

Bergbegonia dekker mye av fjellknausen i hagen:

w-030508-bergbegonia-4174

 Morelltrærne har begynt å blomstre:

 w-030508-moreller-4190

En blå ball kom trillende ned der jeg drev og rakte, og Winnie fulgte etter:

Winnie sitter blant de blå blomstene som nå dekker mye av fjellknausen
og venter på å få tilbake ballen sin:

w-030508-winnie-blomster-4198L

w-030508-winnie-blomster-4193

Lørdag jobbet jeg mye i hagen med raking og klipping av kvister. På søndag startet vi dagen med en times tur langs elva,  videre til Øverland og gjennom skogen ovenfor Energiverket tilbake.  Etter det ble det ikke gjort like mye – var altfor deilig å slappe av i sola – det syntes Winnie også:

Candy har sjelden ro på seg til å legge seg ned for å sove – hun kunne jo gå glipp av noe, Candy er alltid klar for det meste:

 w-030508-candy-4185

Tommy og Cory kommer hjem fra tur – det var varmt…:

w-030508-cory-4224

Noen få symptomber tyder på at noe galt kan være på gang med Cory igjen – krysser fingre!!!! Men – hun er ganske frisk foreløpig.

En liten pause i sofaen ute på alle tre:
(fra venstre: Candy, Cory, Winnie)

w-040508-candy-cory-4235 w-040508-candy-cory-winnie-4251 w-040508-cory-4245









SITT OG BLI:
Trodde hele helgen jeg skulle få tatt fram noen hindre, men det ble ikke noe av. Litt sitt og bli-trening på kvelden ble det eneste. Winnie greide bli sittende mens jeg ropte på Candy – kan ikke skrive det samme om Candy 🙂 Lenge siden jeg prøvde lære dem at en skulle sitte mens jeg trente den andre – på tide å ta opp det igjen – eller kanskje jeg skal ta ut buret og fortsette «crate games» …..

AGILITY I USA OG KANADA
Jeg har betalt for tilgangen til USA World Team Try Out, så morgenene denne helgen har blitt benyttet til å se amerikanerne prøve å kvalifisere seg til VM i Finland.  På kveldene de siste par ukene har jeg studert over 3500 banetegninger  – kjøpt for å få endel nye innspill til banetegninger. Noe av inntektene av både videoene og banetegninger går til støtte for disse landslagene. Lure påfunn for å få inn penger  – fikk ihvertfall lurt meg!

 

 

 

 

 

 

 

5 tanker på “Lør 3/5-søn 4/5: Strålende helg

  1. Flotte bilder! Tror jeg skal ta bilde av alle blomstene i hagen min og sende til deg, jeg aner ikke hva det er 🙂 Jeg har også bestilt noe banetegningsgreier – vet ikke hva jeg får, hihihihi……

    Liker

Det er hyggelig med en kommentar:

