Langfredag: SNØ!!!

Det begynte å snø igår ettermiddag, og da jeg våknet idag, forventet jeg å se kanskje en centimeter med snø. Vidar gikk ut og målte: Hele 13 cm, og mer ble det i løpet av dagen!!!

Ut på tur med alle tre hundene på morgenen i nesten snøstorm, og det var ikke måkt noen steder. Var veldig spent på om jeg taklet gå den vel halvtimes turen vi planla.  Det gikk forsåvidt bra, dvs. hoftene virket mer lovende enn igår, men jeg glemte brodder, men det kunne da ikke være glatt….. Joda – det kunne det – jeg falt og fikk kneet i gal vinkel under meg – au!!!

Cory ble helt vill i snøen – hun har da aldri vært spesielt ivrig på snø…. Idag raste Cory rundt i lekerunder, og Winnie ble naturligvis med – plutselig var det visst kjempemoro med snø – forstå det den som kan!!!

Her har Cory vært på godbitsøk:

wcory-snoe-200308-4009

wc-210308-cory-4015 

Jeg slapp å rake idag – ingen antydning til vissent gress eller løv ute, og egentlig var sofaen foran peisen og TV’n et ganske godt sted å sløve bort langfredagen 🙂

Det er hyggelig med en kommentar:

