Man 17/3: Skui

Morgenen startet hos ortoped i Sandvika, hvor sålene mine skulle justeres. Etterpå møtte jeg Vidar, og vi dro og kjøpte ny vaskemaskin + endel annet. Vi skulle også innom Byggmakker på Skui, og naturligvis måtte jeg over veien og se hvordan agilitybanen var, selv om det bare er 9 dager siden jeg var der sist.

Utrolig stor forskjell – nå var isen virkelig i ferd med å smelte, og det er helt klart for fremadsendingstrening:

w-skui-170308-7Y

Mens jeg var på Skui, kom de gamle hofteproblemene tilbake for fullt, og jeg prøvde iherdig å få tak i ortopeden igjen. Traff bare en telefonsvarer, så vi endte med å dra tilbake dit. Heldigvis var ortopedi-ingeniøren fremdeles der, så han justerte sålene en gang til.

Vel hjemme igjen var det like deilig i sola idag, så der tilbragte jeg noen timer, men så måtte jeg sjekke om jeg var bedre til å gå, og en halvtimes tur på kvelden gikk bra 🙂

Én tanke på “Man 17/3: Skui

Det er hyggelig med en kommentar:

