Søn 9/3: En virkelig dagbok

Det er lenge siden dette ble en virkelig dagbok, dvs en dagbok som omfatter veldig mye mer enn Winnies trening, og det bare fortsetter, for det er ofte jeg går tilbake til dagboka for å finne ut av noe. Ikke minst er dette viktig med tanke på neste ortoped-besøk, som dessverre ikke ble mulig å få til før etter påske 😦

Etter gårsdagens tur greide jeg ikke gjøre annet enn å sitte – greide ikke kom meg til kjøkkenet engang på normalt vis, men det skulle ikke mer enn et par timers hvile igår kveld, så var jeg veldig mye bedre. Pga dette var jeg veldig spent på dagen idag, for ut på tur vil jeg! Det ble bare en snau times tur nedover Kirkeveien og langs Bærumsveien til vi svingte mot Avløs, og etter å ha sittet i ro noen timer også etter denne turen, er jeg ganske sprek igjen 🙂

Det eneste vi har trent på idag, er å venne Winnie til pus, dvs gi Winnie godbiter for å se på eller hilse på pus gjennom valpegrindene. Candy takler pus mye bedre – egentlig veldig merkelig – for det var omvendt sist pus bodde her, men et eller annet gjør at Winnie noen ganger synes pus er kjempefarlig! Men – i neste øyeblikk er hun borte og snuser på den, så det må være noe pus gjør som vi ikke skjønner…. Hun er riktignok veeeeldig lang og flat når hun hilser, men hun gjør det ihvertfall ganske uoppfordret  🙂

Her sitter pus nede og titter opp mot der Candy og Winnie er. Hun lurer nok veldig på om det er trygt å gå opp trappa for å hilse på dem igjen…  – eller kanskje bedre å gå inn døra til Morten:

xpus-090308-3964

 
 
5 tanker på “Søn 9/3: En virkelig dagbok

  1. Skjønner at det er noen som har peiling på katt, er det din katt Solveig? Hjemme på Senja har jeg vært oppdratt med katt, men ikke rasekatter der nei. Hadde en skogkatt forresten, den var nydelig.

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

