Fre 7/9 -Søn 9/9: Sommer + utfordring

UTFORDRING:
Jeg har blitt utfordret av Linda med kooikeren Atte, og må samtidig takke for hyggelige ord i hennes blogg. Jeg skal oppgi fire blogger, og utfordre disse fire bloggskriverne til å finne fire andre blogger som inspirerer dem. Det var ikke lett, for det er mange blogger jeg liker å lese….:

Trines blogg er det alltid moro å lese, og ikke minst er det moro å følge Maikos utvikling på flere felt innen hundesporten. Spesielt moro synes jo jeg det har blitt etter at de begynte å trene agility. Fine bilder og video finnes det også ofte i bloggen, og naturligvis er det ikke noe minus at Maiko er kooiker!

Beate  og Obelix peker seg også ut fordi jeg har fulgt Beate fra hun startet med agility og til de i høst har prøvd å kvalifisere seg til VM i agility.  Jeg må jo bare bli inspirert av den innsatsen hun har vist og over de føringsløsninger hun finner , og ikke minst over hvor bevisst hun har blitt i treningen.  Alle smiletegnene i bloggen får meg i godt humør 🙂

Karine har to hunder som antagelig ikke vet hvor heldige de er! Karine får meg stadig til å tenke nytt,  men hun tror visst hun lærer noe av meg noen ganger,  men jeg tror det er omvendt 🙂 Hun er definitivt mer bevisst på hvordan hun trener enn mange av oss andre, og det er leit å ikke få fulgt hennes lærerike trening på nært holdt lenger, men dermed ekstra fint å kunne følge henne og hundene i bloggen.

Katrine og Rusken overrasker stadig! Fra jeg så Katrine første gang, har utviklingen av Rusken vært enorm, og Katrine blir bare flinkere og flinkere til å trene ham! Besluttsomheten Katrine viser og planene hun har for fremtiden er minst like  imponerende, så denne bloggen skal følges nøye og lenge 🙂

Da håper jeg dere 4 vil finne 4 nye blogger som inspirerer dere!

LANGHELG:

En utrolig deilig og varm langhelg, riktignok endel vind noen av dagene, men jeg fikk virkelig tro på at sommeren ikke er helt over – et bevis på det:

w-090907-prestekrager-3207

Men det lurte seg også inn noen bevis på at høsten nærmer seg:

w-090907-hoestfarger-3203

Vi har  fått gjort mye ute. Vidars veranda-/garasjeprosjekt er tidkrevende – omtrent hele verandaen på dobbeltgarasjen er revet, og mer må ned. Jeg har malt opp to digre hauger med kvister og stablet ved, og på kveldene har jeg skjønt at fysisk arbeid merkes!

Candy sover sjelden, hun trives i sola og følger alltid med på det som skjer på veien:

w-090907-candy-winnie-3202  

Winnie har vi latt fortsette med å ta det med ro, noe hun misliker sterkt!  Ingen kaster ballen til henne, og Winnie kjeder seg…..   Men – hvis hun bare stirrer lenge nok på ballen, kommer den til å røre seg da, tro:

 

2 tanker på “Fre 7/9 -Søn 9/9: Sommer + utfordring

Det er hyggelig med en kommentar:

