1.-3/6: Sommerhelg!

Regnet pøste ned hele fredagen, men på lørdag kom sommeren!

Jeg dro ut og kjøpte flere sommerblomster, plantet dem, og begynte jobbingen i hagen.

Jeg har drevet med luking på fjellknausen både lørdag og søndag.

 Jeg fant stadig nye baller mens jeg jobbet:

w-winnie-ball-030607-2848

Vidar har fylt igjen kloakkgrøfta, og det har vært så varmt at Winnie helst holdt seg i skyggen med ballen sin:

w-kloakkgroeft-fylt-030607-2842

Nå er det bare litt av jordhaugen som gjenstår å kjøre bort.
Candy var veldig mye bedre på fredag, så medisiner sluttet vi med igår, og imorgen får hun nok vanlig mat igjen.
Candy har fulgt nøye med på det Vidar driver med:

w-jordhaug-candy-030607-2845 w-jordhaug-vidar-030607-2844

Mange små treningsøkter har det blitt med Winnie – mest på slalåminnganger.

Grilling både lørdag kveld og søndag kveld – utrolig deilig ute!!!

Bare to jobbedager til så har jeg ferie resten av uka 🙂

 

4 tanker på “1.-3/6: Sommerhelg!

  1. Brukar kika in nu som då för att hämta lite inspiration, men nytt bredband kanjag se filmerna också- wow vad duktig Winnie har blivit!! Heja, bra jobbat! Ha en skön sommar!

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

