Sommer-agilitykurs i Asker

Utrolig sommervær med sol fra blå himmel to heile dager til ende mens Beate og jeg holdt agilitykurs i Asker. Kurset var for dem som gikk på nybegynnerkurs ifjor – mange lovende ekvipasjer – som vi er ganske overbevist om var enda flinkere etter kurset 🙂

Catrine var innom og tok bilder fra kurset.

For en helg!!! Løvet på bjerka har blitt til små museører, gresset er grønnere, strålende sol, sommertemperatur,  og jeg har fri imorgen!!!

Vidar dro på fotballkamp, og jeg trente litt med hundene i hagen på kvelden – dvs. mest sitt og bli, men da jeg begynte å løpe, tok Winnie helt av, og jamen fikk jeg Candy til å ta helt av også 🙂

Gikk så opp på fjellknausen, hvor de begge først speidet mot veien, men tar ikke lang tid før Winnie finner på noe morsommere å gjøre der:

w-winnie-candy-fjellknaus-150407-2739

 

w-winnie-knausen-150407-2734

w-winnie-ballslipp-150407-2749

w-winnie-venter-ball-150407-2752


w-winnie-tar-ball-150407-2755 

2 tanker på “Sommer-agilitykurs i Asker

Det er hyggelig med en kommentar:

