Bilder fra agility-trening langfredag

Ut på tur idag via Vestliveien og over jordene til Neslia, men ikke ett eneste bilde ble tatt av lekende hunder som stortrivdes i snøen på jordet – jeg vil ikke se mer snø nå! Men – den ser ut til å smelte fort 🙂

Takk til Gro for mange fine bilder fra treningen på langfredag:

Winnie smiler i svevet:

gro-winnie-hoppesvev-060407-1654L

En tankevekker når det gjelder viktigheten av oppvarming ble dette bildet:

gro-winnie-landet-060407-1668

FLERE BILDER – trykk her

 

 

4 tanker på “Bilder fra agility-trening langfredag

  1. Endelig fant jeg ut at jeg kan kommentere bloggen din også..! Så på filmen fra agilitytreningen, og det er så gøy å se hvordan dere arbeider. Jeg gleder meg til agilitykurs i sommer! Det gjør nok mamma og Bajaz også (og kanskje lille Bono..) ! Det blir spennende!

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

