Vår i Trøndelag

Tidlig opp tirsdag for å rekke 7-flyet fra Gardemoen til Trondheim, og videre med drosje til Skogn. Har tilbragt to dager på Skogn m/overnatting på Backlund i Levanger.

Tok som vanlig en tur i Levanger før middagen, og hadde med min nye mobil, som jeg ikke hadde prøvd å ta bilder med ennå – nå er den prøvd! Etter middagen på hotellet,  dro vi på pub og så champions league! Tenk – dra SÅ langt for å sitte og se champions league – jeg som ikke er interessert i fotball….

Grønne plener ned mot den blå Trondheimsfjorden med snøfjell i bakgrunnen – utrolig vakker utsikt da vi kjørte fram og tilbake Værnes-Skogn-Levanger,  men det fikk jeg ikke tatt bilde av – men derimot:

Levanger – sol og varmt!!!

En av de sjørestaurantene hvor jeg pleide spise da jeg pendlet til Levanger ukentlig:

Den andre sjørestauranten jeg pleide spise på:

Dagene gikk med til møter, omvisning på råstoff og energi, og vi var på på kaia hvor Lysvik ble lastet:

Ganske bra innebilder med mobil-kameraet:

Et gammelt tog som ikke lenger er i bruk:

En liten del av lageret:

Tilbake på Værnes var vi tidlig ute, og det var tid til å sitte utenfor og nyte vår-sola – ikke veldig fristende å dra hjem til kaldt gråvær og snø….

3 tanker på “Vår i Trøndelag

Det er hyggelig med en kommentar:

