Fri-fredag

Tirsdag og torsdag var jeg hos Lise på kvelden og hjalp henne med hjemmeside. Onsdag gikk Vidar og jeg fram og tilbake til Bekkestua for å hente ny medisin – den han har tatt har heldigvis hjulpet 🙂 Da jeg hørte værmeldingen på jobb på torsdag, fant jeg ut jeg måtte ta fri fredag!

Selv om jeg ikke var hjemme før nesten ett i natt, stod vi opp før 6 (ski-VM på TV’n….), og jeg fikk gjort ganske mye før vi la ut på tur via Energiverket og Neslia.  Lettskyet og flere varmegrader – snøen smeltet så det var store vanndammer flere steder, men det var fint å gå tur for både oss og to fornøyde kooikere!

Blå himmel!!!


w-tur-vidar-cw-020307-2291

Winnie:

winnie-020307-2294

Candy:

 wcandy-020307-2295

Det er så deilig med lørdagsfølelse, når det «bare» er fredag!!!

 

 

3 tanker på “Fri-fredag

Det er hyggelig med en kommentar:

